Tržby Sazky ve hře Sportka vzrostly o 11 procent. Která čísla jsou nejčaštěji tažena?

Praha - Celkové tržby Sazkx v její největší hře Sportka loni stouply na 5,847 miliardy korun, což bylo meziročně o 11,1 procenta více. Počet milionářů vzrostl v meziročním srovnání téměř trojnásobně, v roce 2014 jich bylo 106.

Přidejte svůj názor

Tržby Sazky ve hře Sportka vzrostly o 11 procent. Která čísla jsou nejčaštěji tažena? - anotační foto

Celkem 288 sázejícím Sazka vyplatila na výhrách více než milion korun, ve hře Eurojackpot navíc jeden výherce získal téměř 2,5 miliardy korun.

"Hlavním důvodem rekordního počtu výher a tržeb jsou inovace v portfoliu her, kdy se zvýšil počet milionových výher. Zavedli jsme také věcné výhry, rozšířili a zatraktivnili jsme portfolio stíracích losů. Lidé s námi hrají kvůli možnosti vyhrát miliony a já jsem upřímně velmi rád, že počet těchto výher rapidně roste," uvedl generální ředitel Sazky Robert Chvátal.

Noví milionáři si rozdělili celkem 1,154 miliardy Kč. Celkově ale Sazka ve všech hrách vyplatila 25,267.180 výher v hodnotě zhruba 6,966 miliardy korun.

Historicky nejvyšší výhru 2,466 miliardy korun si v květnu ve hře Eurojackpot připsal sázející z Pardubického kraje.

Na milionových výhrách se v loňském roce podílela především Sportka s doplňkovou hrou Šance, které dohromady vytvořily 221 milionářů. Nebylo výjimkou, že v jeden den vyhrálo nad milion korun více lidí. V jednom listopadovém losování dokonce padlo deset milionových výher.

Co se týče nejčastěji sázených a tažených čísel ve Sportce, která se hraje už od dubna 1957, v loňském roce sázející věřili tradičně šťastnému číslo sedm. To se na jejich tiketech objevilo ve více než 38 milionech případů. Následují čísla 13 a 19. Nejvíce však padaly dvojka a pětka.

Nejvíce milionářů loni díky výhrám u společnosti Sazka přibylo ve Středočeském kraji (48), následují Praha (45), Moravskoslezský (31) a Jihomoravský kraj (27). Nejméně milionových výher, celkem devět, naopak putovalo sázejícím do Jihočeského a Karlovarského kraje.

Nejčastěji vylosovaná čísla ve třetím tisíciletí (od 1. 1. 2001) jsou 5, 10, 31, 37, 40, 44? Nejméně často vylosovaná čísla ve třetím tisíciletí jsou 1, 3, 4, 7, 21, 42? Nejčastěji tipovaná kombinace čísel je 1, 2, 3, 4, 5, 6, i když nebyla ještě nikdy vylosována? Tuto kombinaci pravidelně volí až 1 000 sázejících pro nedělní slosování a 800 sázejících pro středeční slosování, uvedla sazka.cz.

Druhou nejčastěji tipovanou kombinací čísel jsou násobky „šťastného čísla" 7, tedy 7, 14, 21, 28, 35, 42, a ani tato kombinace ještě nikdy nevedla k zisku Jackpotu? Také tuto kombinaci pravidelně volí až 1 000 sázejících pro nedělní slosování a 800 sázejících pro středeční slosování. Dalšími oblíbenými kombinacemi jsou různé číselné řady nebo čísla, která tvoří na sázence líbivé obrazce.

Témata: Sazka
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Tržby Sazky ve hře Sportka vzrostly o 11 procent. Která čísla jsou nejčaštěji tažena?

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Boeing otevře svou první továrnu v Evropě - anotační foto

Boeing otevře svou první továrnu v Evropě

25.02.2017 18:45 Chicago - Americký výrobce letadel Boeing otevře v Británii továrnu na součástky a bude do ní…

Německý výrobce Stada otevřel zájemcům o převzetí své účty - anotační foto

Německý výrobce Stada otevřel zájemcům o převzetí své účty

25.02.2017 15:58 Frankfurt nad Mohanem - Německý výrobce léků Stada Arzneimittel dnes potenciálním zájemcům o…

ČEZ odvolal kalamitní stav ve všech okresech - anotační foto

ČEZ odvolal kalamitní stav ve všech okresech

25.02.2017 10:00 Hradec Králové - Společnost ČEZ dnes k 09:00 odvolala kalamitní stav ve všech 13 zbývajících…

Vysokorychlostní síť v Česku? Zákon je před schválením, operátoři se už hádají - anotační foto

Vysokorychlostní síť v Česku? Zákon je před schválením, operátoři se už…

24.02.2017 13:57 Praha - Sněmovna propustila do třetího čtení vládní návrh zákona, který má pomoci operátorům šetřit…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama