Průměrná roční útrata v e-shopech vzrostla na 7730 korun

Praha - Průměrná roční útrata v internetových obchodech letos vzrostla o více než 1300 korun na 7730 Kč. Průměrná cena objednávky mírně klesla na 1432 Kč.

Přidejte svůj názor

Placení, tržby, ilustrační foto

Z hlediska dopravy zboží nejvíc zákazníků e-shopů využívá Českou poštu (41 procent), PPL (14 pct.), Zásilkovnu (12 pct.) a osm procent dává přednost osobnímu odběru. Dobírku při platbě využívá 35 procent českých zákazníků. Vyplývá to z údajů srovnávače cen Zboží.cz společnosti Shoptet.

"Výši utracené částky ovlivnilo hned několik faktorů. Jako primární důvod vidím zvýšenou frekvenci nákupů přes internet. Lidé si již našli své oblíbené obchody, v nichž se nebojí nakupovat on-line, a proto jejich služeb využívají stále častěji," uvedl ředitel společnosti Shoptet Miroslav Uďan.

Celých 17 procent českých internetových obchodů je zaměřených na prodej oblečení, obuvi a módních doplňků, 11 procent nabízí zboží pro dům a zahradu.

Na třetím místě u on-line prodejců je elektronika. Mezi nejčastěji nabízejí sortiment na internetu dále patří potraviny (šest pct.), sportovní a turistické vybavení (šest pct.), dětské zboží (pět pct.), kosmetika a parfémy (pět pct.) a auto-moto doplňky (pět pct.).

Témata: e-shopy | tržby
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

ÚOHS potírá kartely: Loni uložil pokuty 383 milionů, nejvíc platily České…

24.04.2018 13:42 Aktualizováno Praha - Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) loni uložil za kartely a zneužití dominantního…

Prodej ArcelorMittal? Odbory už ohlásily termín, vedení firmy o ničem neví

24.04.2018 11:16 Ostrava - Hutní podnik ArcelorMittal Ostrava (AMO), který chce světová ocelářská skupina…

Důvěra v českou ekonomiku vzrostla na 100,1 bodu

24.04.2018 10:49 Aktualizováno Praha - Důvěra v českou ekonomiku po březnovém poklesu v dubnu vzrostla o 0,4 bodu na hodnotu 100,1…

Privátní značky supermarketů? Čechům příliš nevoní, ukazuje průzkum

24.04.2018 10:42 Praha - Třetina lidí nedůvěřuje zboží, které obchodní řetězce prodávají pod privátní značkou.…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama