Internet útočí na televizní peníze

Praha - Souboj televizních stanic a internetových portálů o peníze inzerentů se přiostřuje. Sdružení pro internetovou reklamu nyní testuje systém, který bude měřit sledovanost internetových videí, streamových kanálů a on-line her uvádí to úterní vydání deníku E15.

Přidejte svůj názor

Ilustrační fotografie

Ty mohou díky těmto číslům přilákat inzerenty, kteří doposud s reklamními investicemi na netu váhali. První oficiální údaje za srpen by měly být k dispozici v říjnu. Internet nyní získává z reklamy podle odhadu mediální agentury OMD ročně celkem téměř 3,5 miliardy korun.

„Naším cílem je, abychom měli data porovnatelná s těmi televizními,“ řekl Jan Walter, ředitel internetové sekce Mediaresearch, která na měření spolupracuje. Nová čísla z internetu tak budou konkurovat peoplemetrovému měření sledovanosti televizí, které má pro inzerenty a mediální agentury nezastupitelnou úlohu při plánování inzerce. „Tento krok by měl zpřesnit data z internetu. Každé takové zpřesnění je vítáno a danou formu nepochybně posílí,“ reagoval výkonný ředitel mediální agentury Aegis Media Petr Chajda.

Témata: internet
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Druhé slosování Účtenkovky se blíží, bude se opět hrát o luxusní vůz

12.12.2017 12:44 Praha - Ministerstvo financí vybralo ve výběrovém řízení na dodavatele osobního automobilu pro…

Obchody už chystají povánoční výprodeje. Nenechte se zmást "slevami"

11.12.2017 16:49 Praha - Prodejny nad 200 metrů čtverečních musejí mít podle zákona 25. a 26. prosince zavřeno. E…

Ceny některých potravin letí vzhůru. Inflace je ale za vrcholem, uklidňují…

11.12.2017 15:12 Aktualizováno Praha - Spotřebitelské ceny vzrostly v listopadu proti říjnu o 0,1 %. Toto zvýšení ovlivnil zejména…

ČNB je spokojena. Inflace v souladu s prognózou, ekonomický otřes se nečeká

11.12.2017 14:13 Praha - Podle dnes zveřejněných údajů Českého statistického úřadu vzrostla cenová hladina v…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama