Internet útočí na televizní peníze

Praha - Souboj televizních stanic a internetových portálů o peníze inzerentů se přiostřuje. Sdružení pro internetovou reklamu nyní testuje systém, který bude měřit sledovanost internetových videí, streamových kanálů a on-line her uvádí to úterní vydání deníku E15.

Přidejte svůj názor

Ilustrační fotografie

Ty mohou díky těmto číslům přilákat inzerenty, kteří doposud s reklamními investicemi na netu váhali. První oficiální údaje za srpen by měly být k dispozici v říjnu. Internet nyní získává z reklamy podle odhadu mediální agentury OMD ročně celkem téměř 3,5 miliardy korun.

„Naším cílem je, abychom měli data porovnatelná s těmi televizními,“ řekl Jan Walter, ředitel internetové sekce Mediaresearch, která na měření spolupracuje. Nová čísla z internetu tak budou konkurovat peoplemetrovému měření sledovanosti televizí, které má pro inzerenty a mediální agentury nezastupitelnou úlohu při plánování inzerce. „Tento krok by měl zpřesnit data z internetu. Každé takové zpřesnění je vítáno a danou formu nepochybně posílí,“ reagoval výkonný ředitel mediální agentury Aegis Media Petr Chajda.

Témata: internet
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Lidovci a STAN pohořeli. Vláda smetla návrh na odklad části EET

24.07.2017 12:43 Praha - Vláda dnes odmítla návrh KDU-ČSL a Starostů na devítiměsíční odklad zavedení posledních…

Energetické zdroje se souhlasem EU dostanou zpětně podporu

24.07.2017 12:11 Praha - Vláda dnes schválila změny v nařízení o podpoře elektřiny a tepla z podporovaných zdrojů…

Export vojenského materiálu letos překročí 20 miliard korun

24.07.2017 11:38 Praha - Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu předpokládá, že export vojenského materiálu…

Pražské letiště odbavuje stále víc cestujících. Zájem je o Afriku, Dálný…

24.07.2017 11:08 Praha - Pražské Letiště Václava Havla odbavilo během letošního prvního pololetí 6,76 milionu…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama