Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

Praha - Firma Jan Becher – Karlovarská Becherovka nesouhlasí s článkem týdeníku Profit, který podle ní na základě nepodložených a mylných informací vážně poškozuje značku Becherovka Original. Firma to sdělila v úterý.

Diskuse: 0

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže - anotační foto

"Zástupci společnosti důrazně odmítají informace obsažené v uvedeném článku týdeníku Profit, které se týkají poklesu hodnoty značky Becherovka. Naopak je průkazným faktem, že Becherovka pokračuje ve svém obchodním rozvoji a její exportní výsledky vzrostly za posledních několik let ve dvouciferných hodnotách," konstatovala v prohlášení společnost.

Týdeník v textu "Becherovka padla, Bernard ztrácí o parník" uvádí podle firmy řadu nepodložených a zavádějících informací, které ve svém důsledku poškozují dobré obchodní jméno značky Becherovka Original a nezakládají se na faktech ani relevantních a důvěryhodných zdrojích.

"Uvedený žebříček nejhodnotnějších českých značek vykazuje známky naprosto neprofesionálního přístupu k práci s informacemi a odporuje všem profesním a etickým pravidlům žurnalistické práce," konstatovala společnost s tím, že firma žádá nápravu formou veřejné omluvy za zveřejnění nepravdivých skutečností. V případě, že nebude vyhověno, zvažuje vedení společnosti podání žaloby a nápravu soudní cestou.

"Pro sestavení žebříčku jsme používali vlastní metodiku. Vycházeli jsme z ekonomických, marketingových a socio-emočních ukazatelů. Konkrétně u Becherovky jsme zohlednili, že firma nefiguruje v žebříčku 100 nejvýznamnějších českých firem pro rok 2011. Žádný z námi dotázaných respondentů si nedokázal vzpomenout na konkrétní reklamu nebo marketingovou prezentaci firmy," uvedl pro Mediafax autor inkriminovaného článku Robert Šimek.

"Ceny alkoholických nápojů navíc rostou, jak dokumentuje vývoj spotřebitelských cen, a většina respondentů konzumaci alkoholu omezuje nebo se přiklání k levnějším značkám. Becherovka je na druhou stranu v našem žebříčku nejen v top 100, ale i v top 50. Z alkoholových značek je dokonce hned druhá za vizovickou firmou R. Jelínek," doplnil Šimek.

Ekonomický týdeník Profit sestavil žebříček nejhodnotnějších českých značek, v čele je podle něj Škoda Auto. Na druhém místě skončil energetický gigant ČEZ, následovaný dvěma pivními koncerny (Budweiser Budvar a Pilsner Urquell) a nejznámějším českým vyhledávačem - Seznam.cz. Jak Profit dále uvedl, zklamáním je naopak výsledek tradiční české lihoviny – Becherovky.

reklama
Klíčová slova: becherovka

Diskuse

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

  •  

Počet příspěvků: , Buďte první!

Přidejte vlastní názor…

Doporučujeme

Česká APS převzala od rumunských bank pohledávky za 36 miliard korun - anotační foto

Česká APS převzala od rumunských bank pohledávky za 36 miliard korun

28.07.2016 09:54 Praha - Česká pohledávková společnost APS Holding dokončila převzetí nesplácených dluhů od dvou bank...

Ceny pohonných hmot v Česku znovu klesly, již třetí týden v řadě - anotační foto

Ceny pohonných hmot v Česku znovu klesly, již třetí týden v řadě

28.07.2016 09:42 Aktualizováno Praha - Od začátku července pohonné hmoty v Česku zlevňují a tento trend pokračuje. Natural 95 zlevnil od...

IKEA stahuje z prodeje dalších 6 čokoládových výrobků  - anotační foto

IKEA stahuje z prodeje dalších 6 čokoládových výrobků

28.07.2016 08:50 Praha - IKEA informuje zákazníky, kteří si koupili jeden nebo více z níže uvedených čokoládových výrobků...

Sedavý způsob života? Dopady na ekonomiku jsou alarmující, řešení je prosté - anotační foto

Sedavý způsob života? Dopady na ekonomiku jsou alarmující, řešení je prosté

28.07.2016 08:32 Londýn - Světová zdravotnická organizace se ve své nové zprávě nezvykle věnuje ekonomickým otázkám....

Související:

reklama

Zprávy odjinud

Právě se děje

reklama

Další zprávy

reklama

Anketa

Chcete, aby i v ČR proběhlo referendum o setrvání v EU? Tedy CZEXIT?

Hlasovalo 19522 čtenářů [výsledky anket]

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama