Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

Praha - Firma Jan Becher – Karlovarská Becherovka nesouhlasí s článkem týdeníku Profit, který podle ní na základě nepodložených a mylných informací vážně poškozuje značku Becherovka Original. Firma to sdělila v úterý.

Diskuse: 0

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže - anotační foto
reklama

"Zástupci společnosti důrazně odmítají informace obsažené v uvedeném článku týdeníku Profit, které se týkají poklesu hodnoty značky Becherovka. Naopak je průkazným faktem, že Becherovka pokračuje ve svém obchodním rozvoji a její exportní výsledky vzrostly za posledních několik let ve dvouciferných hodnotách," konstatovala v prohlášení společnost.

Týdeník v textu "Becherovka padla, Bernard ztrácí o parník" uvádí podle firmy řadu nepodložených a zavádějících informací, které ve svém důsledku poškozují dobré obchodní jméno značky Becherovka Original a nezakládají se na faktech ani relevantních a důvěryhodných zdrojích.

"Uvedený žebříček nejhodnotnějších českých značek vykazuje známky naprosto neprofesionálního přístupu k práci s informacemi a odporuje všem profesním a etickým pravidlům žurnalistické práce," konstatovala společnost s tím, že firma žádá nápravu formou veřejné omluvy za zveřejnění nepravdivých skutečností. V případě, že nebude vyhověno, zvažuje vedení společnosti podání žaloby a nápravu soudní cestou.

"Pro sestavení žebříčku jsme používali vlastní metodiku. Vycházeli jsme z ekonomických, marketingových a socio-emočních ukazatelů. Konkrétně u Becherovky jsme zohlednili, že firma nefiguruje v žebříčku 100 nejvýznamnějších českých firem pro rok 2011. Žádný z námi dotázaných respondentů si nedokázal vzpomenout na konkrétní reklamu nebo marketingovou prezentaci firmy," uvedl pro Mediafax autor inkriminovaného článku Robert Šimek.

"Ceny alkoholických nápojů navíc rostou, jak dokumentuje vývoj spotřebitelských cen, a většina respondentů konzumaci alkoholu omezuje nebo se přiklání k levnějším značkám. Becherovka je na druhou stranu v našem žebříčku nejen v top 100, ale i v top 50. Z alkoholových značek je dokonce hned druhá za vizovickou firmou R. Jelínek," doplnil Šimek.

Ekonomický týdeník Profit sestavil žebříček nejhodnotnějších českých značek, v čele je podle něj Škoda Auto. Na druhém místě skončil energetický gigant ČEZ, následovaný dvěma pivními koncerny (Budweiser Budvar a Pilsner Urquell) a nejznámějším českým vyhledávačem - Seznam.cz. Jak Profit dále uvedl, zklamáním je naopak výsledek tradiční české lihoviny – Becherovky.

reklama
Klíčová slova: becherovka

Diskuse

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

  •  

Počet příspěvků: , Buďte první!

Přidejte vlastní názor…

Související:

Hlavní zprávy

Češi nesplácejí půjčky za 160 miliard. Špatných úvěrů je nejvíc v historii

01.09.2014 17:03 Aktualizováno Praha - Klienti českým bankám řádně nesplácejí půjčky už za více než 160 miliard korun. To je nejvíce za...

Kvůli nelegálnímu sázení přichází stát o 600 milionů ročně - anotační foto

Kvůli nelegálnímu sázení přichází stát o 600 milionů ročně

01.09.2014 13:02 Aktualizováno Praha - Nejvyšší kontrolní úřad se zaměřil na odvody z loterií a jiných podobných her (dále jen „loterie“)....

Evropská komise plánuje další sankce. Rozhodne o nich i česká vláda

31.08.2014 15:20 Aktualizováno Brusel - Evropská komise do týdne navrhne podobu dalších protiruských sankcí. Rozhodl tak v noci na dnešek...

Představitelé EU zřejmě na říjen plánují mimořádný summit o ekonomice - anotační foto

Představitelé EU zřejmě na říjen plánují mimořádný summit o ekonomice

31.08.2014 09:29 Aktualizováno Brusel - Evropská unie by zřejmě měla uspořádat 7. října mimořádný summit, kde by se měly řešit otázky...

Sdílejte článek na sociálních sítích »»»

reklama
reklama

Právě se děje

reklama

Další zprávy

Aktuálně na BLESK.CZ

Anketa

Jste pro zákaz kouření v restauracích?

Hlasovalo 5916 čtenářů [výsledky anket]

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama