Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

Praha - Firma Jan Becher – Karlovarská Becherovka nesouhlasí s článkem týdeníku Profit, který podle ní na základě nepodložených a mylných informací vážně poškozuje značku Becherovka Original. Firma to sdělila v úterý.

Diskuse: 0

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže - anotační foto
reklama

"Zástupci společnosti důrazně odmítají informace obsažené v uvedeném článku týdeníku Profit, které se týkají poklesu hodnoty značky Becherovka. Naopak je průkazným faktem, že Becherovka pokračuje ve svém obchodním rozvoji a její exportní výsledky vzrostly za posledních několik let ve dvouciferných hodnotách," konstatovala v prohlášení společnost.

Týdeník v textu "Becherovka padla, Bernard ztrácí o parník" uvádí podle firmy řadu nepodložených a zavádějících informací, které ve svém důsledku poškozují dobré obchodní jméno značky Becherovka Original a nezakládají se na faktech ani relevantních a důvěryhodných zdrojích.

"Uvedený žebříček nejhodnotnějších českých značek vykazuje známky naprosto neprofesionálního přístupu k práci s informacemi a odporuje všem profesním a etickým pravidlům žurnalistické práce," konstatovala společnost s tím, že firma žádá nápravu formou veřejné omluvy za zveřejnění nepravdivých skutečností. V případě, že nebude vyhověno, zvažuje vedení společnosti podání žaloby a nápravu soudní cestou.

"Pro sestavení žebříčku jsme používali vlastní metodiku. Vycházeli jsme z ekonomických, marketingových a socio-emočních ukazatelů. Konkrétně u Becherovky jsme zohlednili, že firma nefiguruje v žebříčku 100 nejvýznamnějších českých firem pro rok 2011. Žádný z námi dotázaných respondentů si nedokázal vzpomenout na konkrétní reklamu nebo marketingovou prezentaci firmy," uvedl pro Mediafax autor inkriminovaného článku Robert Šimek.

"Ceny alkoholických nápojů navíc rostou, jak dokumentuje vývoj spotřebitelských cen, a většina respondentů konzumaci alkoholu omezuje nebo se přiklání k levnějším značkám. Becherovka je na druhou stranu v našem žebříčku nejen v top 100, ale i v top 50. Z alkoholových značek je dokonce hned druhá za vizovickou firmou R. Jelínek," doplnil Šimek.

Ekonomický týdeník Profit sestavil žebříček nejhodnotnějších českých značek, v čele je podle něj Škoda Auto. Na druhém místě skončil energetický gigant ČEZ, následovaný dvěma pivními koncerny (Budweiser Budvar a Pilsner Urquell) a nejznámějším českým vyhledávačem - Seznam.cz. Jak Profit dále uvedl, zklamáním je naopak výsledek tradiční české lihoviny – Becherovky.

reklama
Klíčová slova: becherovka

Diskuse

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

  •  

Počet příspěvků: , Buďte první!

Přidejte vlastní názor…

Související:

Hlavní zprávy

Česko-tádžická spolupráce obnovena. Zeman mluvil o "nahnilém jablíčku" - anotační foto

Česko-tádžická spolupráce obnovena. Zeman mluvil o "nahnilém...

26.11.2014 14:27 Dušanbe - Podle prezidenta Miloše Zemana se podařilo vyřešit dluh tádžické cementárny, který způsoboval...

E.ON sníží cenu elektřiny o 13 procent. Koho se to týká? - anotační foto

E.ON sníží cenu elektřiny o 13 procent. Koho se to týká?

26.11.2014 12:44 Praha - Společnost E.ON přichází od 1. prosince s novým produktem E.ON Prémie, který snižuje cenu silové...

Tesco v Británii vyvolalo bouři nevole. Co zakážou příště? - anotační foto

Tesco v Británii vyvolalo bouři nevole. Co zakážou příště?

26.11.2014 11:53 Aktualizováno Londýn – Explicitní obrázky a dokonce i titulky na předních stránkách časopisů a novin mohou narušit...

České stavebnictví po pětileté krizi oživuje. Jaké jsou vyhlídky? - anotační foto

České stavebnictví po pětileté krizi oživuje. Jaké jsou vyhlídky?

25.11.2014 16:03 Praha - Ředitelé stavebních firem očekávají v následujících dvou letech mírný růst stavebnictví. Podle osmi...

Sdílejte článek na sociálních sítích »»»

reklama

Zprávy odjinud

Právě se děje

reklama

Další zprávy

reklama

Anketa

Kdo rozdal lidem protizemanovské "červené karty"?

Hlasovalo 4517 čtenářů [výsledky anket]

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama