Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

Praha - Firma Jan Becher – Karlovarská Becherovka nesouhlasí s článkem týdeníku Profit, který podle ní na základě nepodložených a mylných informací vážně poškozuje značku Becherovka Original. Firma to sdělila v úterý.

Diskuse: 0

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže - anotační foto
reklama

"Zástupci společnosti důrazně odmítají informace obsažené v uvedeném článku týdeníku Profit, které se týkají poklesu hodnoty značky Becherovka. Naopak je průkazným faktem, že Becherovka pokračuje ve svém obchodním rozvoji a její exportní výsledky vzrostly za posledních několik let ve dvouciferných hodnotách," konstatovala v prohlášení společnost.

Týdeník v textu "Becherovka padla, Bernard ztrácí o parník" uvádí podle firmy řadu nepodložených a zavádějících informací, které ve svém důsledku poškozují dobré obchodní jméno značky Becherovka Original a nezakládají se na faktech ani relevantních a důvěryhodných zdrojích.

"Uvedený žebříček nejhodnotnějších českých značek vykazuje známky naprosto neprofesionálního přístupu k práci s informacemi a odporuje všem profesním a etickým pravidlům žurnalistické práce," konstatovala společnost s tím, že firma žádá nápravu formou veřejné omluvy za zveřejnění nepravdivých skutečností. V případě, že nebude vyhověno, zvažuje vedení společnosti podání žaloby a nápravu soudní cestou.

"Pro sestavení žebříčku jsme používali vlastní metodiku. Vycházeli jsme z ekonomických, marketingových a socio-emočních ukazatelů. Konkrétně u Becherovky jsme zohlednili, že firma nefiguruje v žebříčku 100 nejvýznamnějších českých firem pro rok 2011. Žádný z námi dotázaných respondentů si nedokázal vzpomenout na konkrétní reklamu nebo marketingovou prezentaci firmy," uvedl pro Mediafax autor inkriminovaného článku Robert Šimek.

"Ceny alkoholických nápojů navíc rostou, jak dokumentuje vývoj spotřebitelských cen, a většina respondentů konzumaci alkoholu omezuje nebo se přiklání k levnějším značkám. Becherovka je na druhou stranu v našem žebříčku nejen v top 100, ale i v top 50. Z alkoholových značek je dokonce hned druhá za vizovickou firmou R. Jelínek," doplnil Šimek.

Ekonomický týdeník Profit sestavil žebříček nejhodnotnějších českých značek, v čele je podle něj Škoda Auto. Na druhém místě skončil energetický gigant ČEZ, následovaný dvěma pivními koncerny (Budweiser Budvar a Pilsner Urquell) a nejznámějším českým vyhledávačem - Seznam.cz. Jak Profit dále uvedl, zklamáním je naopak výsledek tradiční české lihoviny – Becherovky.

reklama
Klíčová slova: becherovka

Diskuse

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

  •  

Počet příspěvků: , Buďte první!

Přidejte vlastní názor…

Související:

Hlavní zprávy

Marný boj klientů: Nejvyšší soud se ve sporu o poplatky postavil za banky

24.04.2014 19:57 Aktualizováno Brno - Ve sporu o poplatky za správu úvěrů se Nejvyšší soud (NS) postavil na stranu bank. Smluvní ujednání s...

Amazon přeci jen v Brně? Sobotka je optimista, Mládek mluví jinak

24.04.2014 17:20 Brno/Praha - Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) očekává jasné stanovisko amerického internetového obchodu...

Praha chce další arbitráž kvůli tunelu Blanka - anotační foto

Praha chce další arbitráž kvůli tunelu Blanka

24.04.2014 10:36 Aktualizováno Praha - Praha chce zahájit další arbitráž kvůli problematickému tunelu Blanka. V rozhovoru s ČTK to řekl...

Za stáčení tachometru vězení?

23.04.2014 14:49 Aktualizováno Praha - Ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek chystá návrh zákona, který by postihoval podvodné stáčení...

Sdílejte článek na sociálních sítích »»»

reklama
reklama

Právě se děje

reklama

Další zprávy

Aktuálně na BLESK.CZ

Anketa

Jste pro zavedení EURA v ČR?

Hlasovalo 24982 čtenářů [výsledky anket]

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama