Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

Praha - Firma Jan Becher – Karlovarská Becherovka nesouhlasí s článkem týdeníku Profit, který podle ní na základě nepodložených a mylných informací vážně poškozuje značku Becherovka Original. Firma to sdělila v úterý.

Diskuse: 0

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže - anotační foto

"Zástupci společnosti důrazně odmítají informace obsažené v uvedeném článku týdeníku Profit, které se týkají poklesu hodnoty značky Becherovka. Naopak je průkazným faktem, že Becherovka pokračuje ve svém obchodním rozvoji a její exportní výsledky vzrostly za posledních několik let ve dvouciferných hodnotách," konstatovala v prohlášení společnost.

Týdeník v textu "Becherovka padla, Bernard ztrácí o parník" uvádí podle firmy řadu nepodložených a zavádějících informací, které ve svém důsledku poškozují dobré obchodní jméno značky Becherovka Original a nezakládají se na faktech ani relevantních a důvěryhodných zdrojích.

"Uvedený žebříček nejhodnotnějších českých značek vykazuje známky naprosto neprofesionálního přístupu k práci s informacemi a odporuje všem profesním a etickým pravidlům žurnalistické práce," konstatovala společnost s tím, že firma žádá nápravu formou veřejné omluvy za zveřejnění nepravdivých skutečností. V případě, že nebude vyhověno, zvažuje vedení společnosti podání žaloby a nápravu soudní cestou.

"Pro sestavení žebříčku jsme používali vlastní metodiku. Vycházeli jsme z ekonomických, marketingových a socio-emočních ukazatelů. Konkrétně u Becherovky jsme zohlednili, že firma nefiguruje v žebříčku 100 nejvýznamnějších českých firem pro rok 2011. Žádný z námi dotázaných respondentů si nedokázal vzpomenout na konkrétní reklamu nebo marketingovou prezentaci firmy," uvedl pro Mediafax autor inkriminovaného článku Robert Šimek.

"Ceny alkoholických nápojů navíc rostou, jak dokumentuje vývoj spotřebitelských cen, a většina respondentů konzumaci alkoholu omezuje nebo se přiklání k levnějším značkám. Becherovka je na druhou stranu v našem žebříčku nejen v top 100, ale i v top 50. Z alkoholových značek je dokonce hned druhá za vizovickou firmou R. Jelínek," doplnil Šimek.

Ekonomický týdeník Profit sestavil žebříček nejhodnotnějších českých značek, v čele je podle něj Škoda Auto. Na druhém místě skončil energetický gigant ČEZ, následovaný dvěma pivními koncerny (Budweiser Budvar a Pilsner Urquell) a nejznámějším českým vyhledávačem - Seznam.cz. Jak Profit dále uvedl, zklamáním je naopak výsledek tradiční české lihoviny – Becherovky.

Klíčová slova: becherovka

Diskuse

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

  •  

Počet příspěvků: , Buďte první!

Přidejte vlastní názor…

Doporučujeme

Obchodníkům o druhém adventním víkendu vzrostly tržby

04.12.2016 17:42 Praha - Většině obchodníků o druhém adventním víkendu vzrostly tržby. Některým dokonce až v řádu desítek...

Minimální mzda by měla být v roce 2018 12 tisíc korun

04.12.2016 15:14 Praha - Minimální mzda by od roku 2018 měla být zhruba 12.000 korun. V Otázkách Václava Moravce to dnes uvedl...

Průměrná mzda podle odhadů opět stoupla. Většina lidí na ni nedosáhne

04.12.2016 14:37 Praha - Průměrná mzda ve třetím čtvrtletí letošního roku opět stoupla, a to až o 4,5 procenta. Vyplývá to z...

Češi začali udávat. Po spuštění EET dorazilo 159 oznámení o nevydání účtenky

02.12.2016 19:40 Aktualizováno Praha/Brno - Při včerejším spuštění elektronické evidence tržeb (EET) zaznamenala Finanční správa také...

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama

Anketa

Souhlasíte se zavedením elektronické evidence tržeb (EET)?

Hlasovalo 6649 čtenářů [výsledky anket]

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama