Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

Praha - Firma Jan Becher – Karlovarská Becherovka nesouhlasí s článkem týdeníku Profit, který podle ní na základě nepodložených a mylných informací vážně poškozuje značku Becherovka Original. Firma to sdělila v úterý.

Diskuse: 0

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže - anotační foto
reklama

"Zástupci společnosti důrazně odmítají informace obsažené v uvedeném článku týdeníku Profit, které se týkají poklesu hodnoty značky Becherovka. Naopak je průkazným faktem, že Becherovka pokračuje ve svém obchodním rozvoji a její exportní výsledky vzrostly za posledních několik let ve dvouciferných hodnotách," konstatovala v prohlášení společnost.

Týdeník v textu "Becherovka padla, Bernard ztrácí o parník" uvádí podle firmy řadu nepodložených a zavádějících informací, které ve svém důsledku poškozují dobré obchodní jméno značky Becherovka Original a nezakládají se na faktech ani relevantních a důvěryhodných zdrojích.

"Uvedený žebříček nejhodnotnějších českých značek vykazuje známky naprosto neprofesionálního přístupu k práci s informacemi a odporuje všem profesním a etickým pravidlům žurnalistické práce," konstatovala společnost s tím, že firma žádá nápravu formou veřejné omluvy za zveřejnění nepravdivých skutečností. V případě, že nebude vyhověno, zvažuje vedení společnosti podání žaloby a nápravu soudní cestou.

"Pro sestavení žebříčku jsme používali vlastní metodiku. Vycházeli jsme z ekonomických, marketingových a socio-emočních ukazatelů. Konkrétně u Becherovky jsme zohlednili, že firma nefiguruje v žebříčku 100 nejvýznamnějších českých firem pro rok 2011. Žádný z námi dotázaných respondentů si nedokázal vzpomenout na konkrétní reklamu nebo marketingovou prezentaci firmy," uvedl pro Mediafax autor inkriminovaného článku Robert Šimek.

"Ceny alkoholických nápojů navíc rostou, jak dokumentuje vývoj spotřebitelských cen, a většina respondentů konzumaci alkoholu omezuje nebo se přiklání k levnějším značkám. Becherovka je na druhou stranu v našem žebříčku nejen v top 100, ale i v top 50. Z alkoholových značek je dokonce hned druhá za vizovickou firmou R. Jelínek," doplnil Šimek.

Ekonomický týdeník Profit sestavil žebříček nejhodnotnějších českých značek, v čele je podle něj Škoda Auto. Na druhém místě skončil energetický gigant ČEZ, následovaný dvěma pivními koncerny (Budweiser Budvar a Pilsner Urquell) a nejznámějším českým vyhledávačem - Seznam.cz. Jak Profit dále uvedl, zklamáním je naopak výsledek tradiční české lihoviny – Becherovky.

reklama
Klíčová slova: becherovka

Diskuse

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

  •  

Počet příspěvků: , Buďte první!

Přidejte vlastní názor…

Související:

Hlavní zprávy

Dopad protiruských sankcí na český průmysl? Svaz přišel s děsivým odhadem

20.08.2014 18:03 Aktualizováno Praha - Celkové ztráty u českých průmyslových firem se v důsledku sankcí mezi Ruskem a EU mohou v krátkodobém...

Argentina zápasí s platební neschopností, kuje plány proti USA - anotační foto

Argentina zápasí s platební neschopností, kuje plány proti USA

20.08.2014 15:48 Aktualizováno Buenos Aires - Argentina chce soukromým věřitelům nabídnout přesun splátek státního dluhu do Buenos Aires ze...

Pomůže "kurzarbeit" českým firmám? Analytici se shodují

19.08.2014 16:52 Praha - Nová jednodušší pravidla pro takzvaný kurzarbeit firmám pomůže a omezí hromadné propouštění. Shodli...

Kreml se sekl, sankce už začínají nepříznivě ovlivňovat ceny zboží v Rusku

19.08.2014 13:33 Aktualizováno Moskva - Navzdory ujišťování Kremlu o tom, že sankce vyhlášené Ruskem proti západním státům neovlivní cenovou...

Sdílejte článek na sociálních sítích »»»

reklama
reklama

Právě se děje

reklama

Další zprávy

Aktuálně na BLESK.CZ

Anketa

Jste pro zákaz kouření v restauracích?

Hlasovalo 1974 čtenářů [výsledky anket]

Nejčtenější z Byznysu

reklama