Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

Praha - Firma Jan Becher – Karlovarská Becherovka nesouhlasí s článkem týdeníku Profit, který podle ní na základě nepodložených a mylných informací vážně poškozuje značku Becherovka Original. Firma to sdělila v úterý.

Diskuse: 0

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže - anotační foto
reklama

"Zástupci společnosti důrazně odmítají informace obsažené v uvedeném článku týdeníku Profit, které se týkají poklesu hodnoty značky Becherovka. Naopak je průkazným faktem, že Becherovka pokračuje ve svém obchodním rozvoji a její exportní výsledky vzrostly za posledních několik let ve dvouciferných hodnotách," konstatovala v prohlášení společnost.

Týdeník v textu "Becherovka padla, Bernard ztrácí o parník" uvádí podle firmy řadu nepodložených a zavádějících informací, které ve svém důsledku poškozují dobré obchodní jméno značky Becherovka Original a nezakládají se na faktech ani relevantních a důvěryhodných zdrojích.

"Uvedený žebříček nejhodnotnějších českých značek vykazuje známky naprosto neprofesionálního přístupu k práci s informacemi a odporuje všem profesním a etickým pravidlům žurnalistické práce," konstatovala společnost s tím, že firma žádá nápravu formou veřejné omluvy za zveřejnění nepravdivých skutečností. V případě, že nebude vyhověno, zvažuje vedení společnosti podání žaloby a nápravu soudní cestou.

"Pro sestavení žebříčku jsme používali vlastní metodiku. Vycházeli jsme z ekonomických, marketingových a socio-emočních ukazatelů. Konkrétně u Becherovky jsme zohlednili, že firma nefiguruje v žebříčku 100 nejvýznamnějších českých firem pro rok 2011. Žádný z námi dotázaných respondentů si nedokázal vzpomenout na konkrétní reklamu nebo marketingovou prezentaci firmy," uvedl pro Mediafax autor inkriminovaného článku Robert Šimek.

"Ceny alkoholických nápojů navíc rostou, jak dokumentuje vývoj spotřebitelských cen, a většina respondentů konzumaci alkoholu omezuje nebo se přiklání k levnějším značkám. Becherovka je na druhou stranu v našem žebříčku nejen v top 100, ale i v top 50. Z alkoholových značek je dokonce hned druhá za vizovickou firmou R. Jelínek," doplnil Šimek.

Ekonomický týdeník Profit sestavil žebříček nejhodnotnějších českých značek, v čele je podle něj Škoda Auto. Na druhém místě skončil energetický gigant ČEZ, následovaný dvěma pivními koncerny (Budweiser Budvar a Pilsner Urquell) a nejznámějším českým vyhledávačem - Seznam.cz. Jak Profit dále uvedl, zklamáním je naopak výsledek tradiční české lihoviny – Becherovky.

reklama
Klíčová slova: becherovka

Diskuse

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

  •  

Počet příspěvků: , Buďte první!

Přidejte vlastní názor…

Související:

Hlavní zprávy

Přehledně: Kde koupíte nejlevnější brambory ve vašem kraji

18.09.2014 21:40 Praha - Stále více lidí v Česku ve snaze ušetřit místo nákupu v obchodě volí takzvaný samosběr. Tedy, že si...

IKEA chystá obří investici v Rusku, dvě miliardy eur - anotační foto

IKEA chystá obří investici v Rusku, dvě miliardy eur

18.09.2014 21:24 Moskva - Švédský prodejce nábytku IKEA plánuje do roku 2020 investovat do nových i starších obchodních center...

Hodinová mzda 700 korun? Pro Čechy sci-fi. Velké srovnání

18.09.2014 17:40 Aktualizováno Praha - Tohle srovnání možná mnoho lidí zarazí. Ve venezuelském Caracasu, peruánské Limě, kolumbijské Bogotě...

Stát zatočí s nepoctivými taxikáři, do akce jdou metrologové i Kobra - anotační foto

Stát zatočí s nepoctivými taxikáři, do akce jdou metrologové i Kobra

18.09.2014 10:07 Praha - Stát si snad konečně došlápne na podvodné taxikáře, kterým se příliš nechce do placení daní. Český...

Sdílejte článek na sociálních sítích »»»

reklama
reklama

Právě se děje

reklama

Další zprávy

Aktuálně na BLESK.CZ

Anketa

Jste pro zákaz kouření v restauracích?

Hlasovalo 10630 čtenářů [výsledky anket]

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama