Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

Praha - Firma Jan Becher – Karlovarská Becherovka nesouhlasí s článkem týdeníku Profit, který podle ní na základě nepodložených a mylných informací vážně poškozuje značku Becherovka Original. Firma to sdělila v úterý.

Diskuse: 0

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže - anotační foto

"Zástupci společnosti důrazně odmítají informace obsažené v uvedeném článku týdeníku Profit, které se týkají poklesu hodnoty značky Becherovka. Naopak je průkazným faktem, že Becherovka pokračuje ve svém obchodním rozvoji a její exportní výsledky vzrostly za posledních několik let ve dvouciferných hodnotách," konstatovala v prohlášení společnost.

Týdeník v textu "Becherovka padla, Bernard ztrácí o parník" uvádí podle firmy řadu nepodložených a zavádějících informací, které ve svém důsledku poškozují dobré obchodní jméno značky Becherovka Original a nezakládají se na faktech ani relevantních a důvěryhodných zdrojích.

"Uvedený žebříček nejhodnotnějších českých značek vykazuje známky naprosto neprofesionálního přístupu k práci s informacemi a odporuje všem profesním a etickým pravidlům žurnalistické práce," konstatovala společnost s tím, že firma žádá nápravu formou veřejné omluvy za zveřejnění nepravdivých skutečností. V případě, že nebude vyhověno, zvažuje vedení společnosti podání žaloby a nápravu soudní cestou.

"Pro sestavení žebříčku jsme používali vlastní metodiku. Vycházeli jsme z ekonomických, marketingových a socio-emočních ukazatelů. Konkrétně u Becherovky jsme zohlednili, že firma nefiguruje v žebříčku 100 nejvýznamnějších českých firem pro rok 2011. Žádný z námi dotázaných respondentů si nedokázal vzpomenout na konkrétní reklamu nebo marketingovou prezentaci firmy," uvedl pro Mediafax autor inkriminovaného článku Robert Šimek.

"Ceny alkoholických nápojů navíc rostou, jak dokumentuje vývoj spotřebitelských cen, a většina respondentů konzumaci alkoholu omezuje nebo se přiklání k levnějším značkám. Becherovka je na druhou stranu v našem žebříčku nejen v top 100, ale i v top 50. Z alkoholových značek je dokonce hned druhá za vizovickou firmou R. Jelínek," doplnil Šimek.

Ekonomický týdeník Profit sestavil žebříček nejhodnotnějších českých značek, v čele je podle něj Škoda Auto. Na druhém místě skončil energetický gigant ČEZ, následovaný dvěma pivními koncerny (Budweiser Budvar a Pilsner Urquell) a nejznámějším českým vyhledávačem - Seznam.cz. Jak Profit dále uvedl, zklamáním je naopak výsledek tradiční české lihoviny – Becherovky.

Klíčová slova: becherovka

Diskuse

Becherovka se ohradila proti textu týdeníku Profit, lže

  •  

Počet příspěvků: , Buďte první!

Přidejte vlastní názor…

Doporučujeme

Řecká vláda čeká oživení ekonomiky: HDP příští rok vzroste o 2,7 procenta

29.09.2016 16:48 Atény - Řecká vláda by měla v pondělí předložit parlamentu návrh rozpočtu na rok 2017. Levicový kabinet...

Škoda Auto letos čeká rekordní výsledky, chce vstoupit na 18 nových trhů - anotační foto

Škoda Auto letos čeká rekordní výsledky, chce vstoupit na 18 nových trhů

29.09.2016 16:26 Paříž/Mladá Boleslav - Automobilka Škoda Auto za letošní rok očekává rekordní počet prodaných vozů i rekordní...

Češi bojují s časem a pozdními příchody - anotační foto

Češi bojují s časem a pozdními příchody

29.09.2016 16:13 Praha - Celá polovina Čechů přiznává zásadní problémy s dochvilností. Vyplývá to z průzkumu na...

ČNB neukončí intervence dříve než ve 2. čtvrtletí 2017, úrokové sazby beze změny - anotační foto

ČNB neukončí intervence dříve než ve 2. čtvrtletí 2017, úrokové sazby beze...

29.09.2016 16:08 Aktualizováno Praha - Bankovní rada ČNB na svém dnešním jednání rozhodla ponechat úrokové sazby na stávající úrovni,...

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama

Anketa

Kdo vyhraje prezidentské volby v USA?

Hlasovalo 2763 čtenářů [výsledky anket]

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama