Volkswagen má v USA potíže, dohoda kvůli emisnímu skandálu bude drahá

Ženeva - Kauza Dieselgate se německému koncernu Volkswagen patrně v USA ještě prodraží, naznačil generální ředitel automobilky Matthias Müller.

Přidejte svůj názor

Volkswagen

Müller v rozhovoru s BBC na ženevském autosalonu řekl, že koncern a američtí regulátoři nadále vedou "konstruktivní dialog". Upozornil také, že 6,7 miliardy eur (181,3 miliardy Kč), které dala automobilová skupina ve třetím čtvrtletí stranou na úpravu vozidel vybavených problémovým softwarem, by nemuselo stačit.

"Odložil jsem finanční výsledky za konec roku a valnou hromadu, aby se zlepšila jejich kvalita...a my mohli ke stanovení těchto čísel přistoupit ještě pečlivěji a svědomitěji," řekl Müller. "Poté uvidíme, zda budeme muset učinit dodatečná opatření navíc k oněm 6,7 miliardy eur," uvedl také.

Interní vyšetřování okolností skandálu, které vede americká právnická firma Jones Day, by podle něj mohlo být hotovo v dubnu.

Automobilka ale neztrácí optimismus. V pondělí před zahájením ženevského autosalonu Müller prohlásil, že skupina, ke které patří i Škoda Auto, do roku 2020 rozšíří nabídku o dalších 20 elektromobilů a hybridů.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Brusel zřejmě vyměří Googlu rekordní pokutu

26.06.2017 20:26 Paříž - Evropská komise pravděpodobně již v úterý vyměří americké internetové společnosti Google…

EU uzavře dohodu o volném obchodu s Japonskem

26.06.2017 18:17 Brusel - Evropská unie (EU) se blíží podpisu dohody o volném obchodu s Japonskem. Podle dnešního…

Odbory a vedení Volkswagenu se dohodly, platy stoupnou na 50 tisíc

25.06.2017 21:25 Bratislava - Stávka zaměstnanců bratislavské továrny německé automobilky Volkswagen po šesti dnech…

Britský vyjednavač Davis si není jistý dobrou obchodní dohodou s EU

25.06.2017 15:26 Londýn - Britský vyjednávač pro brexit, tedy pro britský odchod z Evropské unie, David Davis si je …

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama