Volkswagen má v USA potíže, dohoda kvůli emisnímu skandálu bude drahá

Ženeva - Kauza Dieselgate se německému koncernu Volkswagen patrně v USA ještě prodraží, naznačil generální ředitel automobilky Matthias Müller.

Přidejte svůj názor

Volkswagen

Müller v rozhovoru s BBC na ženevském autosalonu řekl, že koncern a američtí regulátoři nadále vedou "konstruktivní dialog". Upozornil také, že 6,7 miliardy eur (181,3 miliardy Kč), které dala automobilová skupina ve třetím čtvrtletí stranou na úpravu vozidel vybavených problémovým softwarem, by nemuselo stačit.

"Odložil jsem finanční výsledky za konec roku a valnou hromadu, aby se zlepšila jejich kvalita...a my mohli ke stanovení těchto čísel přistoupit ještě pečlivěji a svědomitěji," řekl Müller. "Poté uvidíme, zda budeme muset učinit dodatečná opatření navíc k oněm 6,7 miliardy eur," uvedl také.

Interní vyšetřování okolností skandálu, které vede americká právnická firma Jones Day, by podle něj mohlo být hotovo v dubnu.

Automobilka ale neztrácí optimismus. V pondělí před zahájením ženevského autosalonu Müller prohlásil, že skupina, ke které patří i Škoda Auto, do roku 2020 rozšíří nabídku o dalších 20 elektromobilů a hybridů.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Rosněfť převezme kontrolu nad kurdským ropovodem

20.10.2017 14:10 Moskva - Ruský ropný gigant Rosněfť se dohodl na převzetí kontroly nad hlavním ropovodem v iráckém…

Bytová situace v EU je katastrofální. Ceny nejvíc rostou v Česku, přibývá…

19.10.2017 14:53 Brusel - Cena bydlení roste v Evropě rychleji než příjmy domácností. V roce 2016 se v průměru…

Česko je v rozdílech platu mužů a žen druhé nejhorší v EU

18.10.2017 21:53 Brusel - Ženy v Evropské unii vydělávají na hodinu méně než muži, rozdíl činí v průměru 16,3…

Španělsko po krizi v Katalánsku zhoršilo hospodářský výhled

17.10.2017 21:48 Madrid - Španělská vláda kvůli nejistotě kolem budoucnosti Katalánska zhoršila odhad růstu…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama