Last.fm spustil nový přehrávač, má zvýšit interakci mezi uživateli a tržby z reklamy

Londýn - Last.fm, hudební obdoba facebooku, spustila nový personalizovaný hudební přehrávač, který má zvýšit interakci mezi uživateli i tržby z reklamy. Ve čtvrtek informaci přenesl zpravodajský server Telegraph.

Přidejte svůj názor

Nový přehrávač umožňuje uživateli nastavit si jeho vzhled podle vlastní nálady, povahy a zvyků. Může si do něj nastavit internetové rádiové stanice, obrázky umělců, hudební videa a další vizuály. Posluchač si také může vytvořit vlastní multižánrové stanice tím, že si vybere, co zrovna chce poslouchat přes internet. Celý den pak nemusí slyšet například nic jiného, než jsou popové hity 70. let.

Last.fm uvádí, že nový přehrávač také umožňuje celou řadu nových možností pro inzerenty a sponzory. Umožňuje totiž snadnější a vyšší zásah cílové skupiny než klasická rádiová reklama na jednotlivých stanicích.

„Vášniví fanoušci hudby nechodí na Last.fm jen kvůli písním. Nový přehrávač jim umožní více si užít hudbu a klipy,“ prohlásil Martin Stiksel, spoluzakladatel této sociální sítě.

Last.fm je hudební sociální síť, kterou každý měsíc navštíví 40 milionů unikátních internetových uživatelů. Ti si tu mohou pouštět písně, chatovat s kamarády či prohlížet stránky umělců.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Odchod Katalánska poškodí ekonomiku, tvrdí firmy

23.07.2017 18:07 Barcelona - Hnutí za odtržení Katalánska může podle téměř tří čtvrtin šéfů španělských firem…

Britský řetězec Asda zvažuje koupi sítě B&M

23.07.2017 15:08 Londýn - Britský řetězec supermarketů Asda zvažuje koupi rychle expandující sítě diskontních…

Lotyšsko dá pokutu dvěma bankám za porušování sankcí vůči KLDR

22.07.2017 18:57 Riga - Lotyšské úřady potrestaly pokutou téměř tří milionů eur (78 milionů Kč) dvě místní banky za…

Evropská komise vyšetřuje dohody německých automobilek

22.07.2017 16:43 Brusel - Antimonopolní orgány Evropské unie dostaly zprávy o možných kartelových dohodách mezi…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama