Opel Insignia se prodává bravůrně. Továrna v Rüsselsheimu najíždí na mimořádné směny

Insignia je na trhu jen několik málo měsíců – a Opel již v Evropě registruje na 75 000 objednávek na tento po všech stránkách výjimečný model. Poptávka je dokonce vyšší, než se předpokládalo, takže se vedení automobilky muselo se zaměstnanci domluvit na mimořádných sobotních směnách – k již oznámeným dvěma mimořádným směnám v březnu se nyní přidají další v květnu.

Přidejte svůj názor

Opel Insignia Tourer

I přes celkově složitou situaci na automobilovém trhu se Opelu v poslední době daří – jenom během prvních sedmi pracovních dnů měsíce března se v Německu prodalo 18 000 nových vozů Opel, zatímco ve stejném období loňského roku to bylo jenom 7200 prodaných automobilů. Během prvních deseti měsíců roku 2009 prodal Opel v Německu téměř 90 000 vozů, z nichž 63 000 zamířilo za privátními zákazníky. To představuje nárůst o 150 procent oproti stejnému období roku 2008.

K povzbudivým výsledkům automobilky Opel přispěli i čeští dealeři, kteří během uplynulého víkendu prodali v rámci každoroční kampaně „24 hodin Opel“ 414 nových vozů Opel! Největší zájem z nabídky skladových vozů byl o modely Corsa a Astra, zákazníci ovšem mohli zadávat své specifické požadavky i tzv. do výroby – a tady skvěle zabodovala letošní novinka - atraktivní sedan, resp. liftback střední třídy Opel Insignia: Během pouhých 24 hodin získali prodejci sítě Opel na Insignii přes sedmdesát závazných objednávek!

„Insignia - nová vlajková loď značky Opel - těží především ze svého vysoce atraktivního designu, silným argumentem jsou také její vyspělé technologie - pohon všech kol Adaptive 4x4 nebo adaptivní elektronicky řízený podvozek FlexRide – a samozřejmě i velmi dobrá cena, která začíná už na necelých 550 000 Kč,“ vysvětluje Thomas Beger, prodejní a marketingový ředitel českého zastoupení značky Opel. „Nesporným trumfem je určitě také čerstvý titul evropského Automobilu roku, který Insignia vybojovala ve velmi silné konkurenci.“

Pádným argumentem je bezesporu i nedávno zavedená šestiletá záruka na většinu modelů značky Opel. „Kdo si věří, může si dovolit jít s kůží na trh,“ komentuje Thomas Beger výrazné zvýšení laťky zákaznických jistot oproti zákonné dvouleté záruce. „Prodloužená záruka je důležitým momentem jak pro privátní, tak i pro firemní zákazníky. Tím spíš, když doslova za dveřmi již čeká kombi Insignia Sports Tourer, ideální manažerský automobil!“

Témata: opel
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Británii drtí inflace: Domácnosti si nemohou dovolit větší nákupy

24.07.2017 09:23 Londýn - Finanční situace britských domácností se podle konzultační společnosti IHS Markit v…

Zisk Ryanair předčil očekávání, firma slibuje levnější letenky

24.07.2017 08:17 Dublin - Společnost Ryanair Holdings v prvním fiskálním čtvrtletí zvýšila zisk o 55 procent na 397…

Odchod Katalánska poškodí ekonomiku, tvrdí firmy

23.07.2017 18:07 Barcelona - Hnutí za odtržení Katalánska může podle téměř tří čtvrtin šéfů španělských firem…

Britský řetězec Asda zvažuje koupi sítě B&M

23.07.2017 15:08 Londýn - Britský řetězec supermarketů Asda zvažuje koupi rychle expandující sítě diskontních…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama