Více než osm z deseti firemních e-mailových zpráv je spam

Praha - Nevyžádaná pošta přidělává vrásky českým firmám, až 85 procent veškeré emailové pošty, která do firmy přijde, odborníci ze softwarové firmy Websense vyhodnocují jako spam. Softwarová společnost o tom informovala v pátek.

Přidejte svůj názor

Ilustrační fotografie

"Spamy jsou v emailových stránkách velice otravné, ale sami o sobě by nebyly největším problémem. Těmi je jejich obsah, který v devíti z deseti případů nese odkaz na škodlivý web ohrožující firemní data. Na to už většinou firmy sami nestačí," poznamenal Daniel Hetenyi, odborník ze společnosti Websense, která zabezpečuje službu i v českém uživatelském prostředí. Tím zpřístupnila službu i organizacím, v nichž uživatelé běžně nemluví cizími jazyky.

Externí služba firmám ušetří až 70 procent nákladů na správu elektronické pošty. Odpadají jim totiž náklady na hardware, softwarové licence, na větší internetové připojení a obsluhu. S externí službou také získávají zákazníci garanci o kvalitě filtrování a dostupnosti služby, kterou běžně nemůže žádná firma docílit vlastními silami.

Největší obavy firem z externí správy emailové korespondence je hrozba ze zneužití, úniků dat a ze špatné kvality filtrování pošty. "Externí služby filtrování splňují nejpřísnější bezpečnostní normy a jsou tak detailně propracované, že systém chybně vyhodnotí jako spam jeden email z půl milionu přijatých," uvedl Hetenyi.

Témata: spam
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama