Apple zůstává nejcennější značkou světa, Microsoft porazil Coca-Colu

New York - Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila letošní žebříček stovky nejcennějších značek světa. Na prvním místě je opět Apple, druhou pozici obsadil Google a třetí je Microsoft.

Přidejte svůj názor 3 komentáře

Pokud jste tak inteligentní, proč nejste bohatí?

Apple a Google se drží na prvních dvou příčkách žebříčku již pátým rokem za sebou, upozorňuje Interbrand.

Hodnota firmy Apple se meziročně zvýšila o tři procenta na více než 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony Kč). Hodnota Google vzrostla o šest procent na téměř 142 miliard USD.

Na třetí příčku se letos dostala značka Microsoft, která tak odsunula na čtvrtou pozici značku Coca-Cola. Do první desítky se letos poprvé probojovala značka Facebook, která obsadila osmé místo. Její hodnota stoupla téměř o polovinu na více než 48 miliard dolarů.

Vstupte do diskuze (3)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Ceny benzínu stoupnou až na 35 korun. Proč tak letí nahoru?

21.05.2018 12:12 Aktualizováno Washington - Ceny ropy strmě letí vzhůru. Vyšplhaly se až na 80 dolarů za barel. Podle odborníků to…

Obchodní válka mezi USA a Čínou se prý odkládá

20.05.2018 17:10 Washington - Spojené státy a Čína se dohodly, že prozatím nenaplní své hrozby ohledně uvalení…

USA a Čína se dohodly na snížení obchodního schodku

19.05.2018 21:32 Washington/Peking - Spojené státy a Čína se dohodly na opatřeních zaměřených na výrazné snížení…

Nábytkářský řetězec IKEA vstupuje na jihoamerický trh

18.05.2018 20:12 Stockholm - Největší nábytkářský řetězec na světě IKEA vstupuje na jihoamerický trh. Uzavřel…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama