Apple zůstává nejcennější značkou světa, Microsoft porazil Coca-Colu

New York - Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila letošní žebříček stovky nejcennějších značek světa. Na prvním místě je opět Apple, druhou pozici obsadil Google a třetí je Microsoft.

Přidejte svůj názor 3 komentáře

Pokud jste tak inteligentní, proč nejste bohatí?

Apple a Google se drží na prvních dvou příčkách žebříčku již pátým rokem za sebou, upozorňuje Interbrand.

Hodnota firmy Apple se meziročně zvýšila o tři procenta na více než 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony Kč). Hodnota Google vzrostla o šest procent na téměř 142 miliard USD.

Na třetí příčku se letos dostala značka Microsoft, která tak odsunula na čtvrtou pozici značku Coca-Cola. Do první desítky se letos poprvé probojovala značka Facebook, která obsadila osmé místo. Její hodnota stoupla téměř o polovinu na více než 48 miliard dolarů.

Vstupte do diskuze (3)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Indický premiér v Davosu hájil volný obchod, nepřímo zaútočil na Trumpa

23.01.2018 14:47 Davos - Na Světovém ekonomickém fóru v Davosu dnes s projevem vystoupil indický premiér Naréndra…

Trump schválil vysoká cla na dovoz praček a solárních panelů, Čína to tak…

23.01.2018 10:33 Washington - Prezident Donald Trump na základě doporučení americké Mezinárodní komise pro obchod …

Hrstka miliardářů drží 82 procent bohatství, na nejchudší nezbylo nic

22.01.2018 07:41 Davos - Podle zprávy nezisková organizace Oxfam 3,7 miliardy lidí, tedy polovina lidí na Zemi,…

Revoluce v nakupování: Amazon otevírá obchod bez pokladen. Jak funguje?

21.01.2018 18:25 Seattle - Amazon.com otevře v pondělí obchod budoucnosti Amazon Go, tentokrát už i pro veřejnost.…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama