Apple zůstává nejcennější značkou světa, Microsoft porazil Coca-Colu

New York - Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila letošní žebříček stovky nejcennějších značek světa. Na prvním místě je opět Apple, druhou pozici obsadil Google a třetí je Microsoft.

Přidejte svůj názor 3 komentáře

Pokud jste tak inteligentní, proč nejste bohatí?

Apple a Google se drží na prvních dvou příčkách žebříčku již pátým rokem za sebou, upozorňuje Interbrand.

Hodnota firmy Apple se meziročně zvýšila o tři procenta na více než 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony Kč). Hodnota Google vzrostla o šest procent na téměř 142 miliard USD.

Na třetí příčku se letos dostala značka Microsoft, která tak odsunula na čtvrtou pozici značku Coca-Cola. Do první desítky se letos poprvé probojovala značka Facebook, která obsadila osmé místo. Její hodnota stoupla téměř o polovinu na více než 48 miliard dolarů.

Vstupte do diskuze (3)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Rozpočtový deficit USA v posledním fiskálním roce vzrostl

20.10.2017 21:02 Washington - Rozpočtový deficit Spojených států v uplynulém fiskálním roce vzrostl na 666 miliard…

Na Aljašce se bude těžit další ropa: Senát USA neochránil rezervaci

20.10.2017 18:24 Washington - Američtí senátoři zamítli návrh demokratické senátorky Marie Cantwellové usilující o…

Senát USA schválil návrh rozpočtu na rok 2018, Sanders ostře protestoval

20.10.2017 08:40 Washington - Americký Senát schválil návrh rozpočtu na fiskální rok 2018, a odstranil tak zásadní…

Růst čínské ekonomiky ve 3. čtvrtletí zpomalil

19.10.2017 08:20 Aktualizováno Peking - Čína v roce 2010 předstihla Japonsko a stala se druhou největší ekonomikou světa za…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama