Nejdražší značkou světa je Coca-Cola, stojí přes miliardu

Praha - Trojici nejdražších značek světa tvoří Coca-Cola, IBM a Microsoft. Podle časopisu BusinessWeek a poradenské společnosti Interbrand, které každý rok sestavují žebříček stovky nejdražších značek světa, přijde každá zhruba na jednu miliardu korun, informuje v úterý Deník.

Přidejte svůj názor

Byť podle ekonomů je podobné srovnání spíše pro pobavení veřejnosti, i zde jsou vidět dopady recese. Hodnota všech značek žebříčku se meziročně snížila o více než čtyři procenta.

Nejlepší evropskou značkou je pro letošek finská Nokia, který obsadila pátou příčku.

Za skokana roku by se dal označit světoznámý vyhledávač Google, jehož hodnota oproti loňsku stoupla o rovnou čtvrtinu na nynějších 540 milionů.

České firmy se do žebříčku BusinessWeeku a Interbrandu vůbec nedostaly.

Témata: firmy
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Ekonomika KLDR loni rostla nejrychleji za 17 let, obyvatelé přesto živoří

21.07.2017 12:48 Soul - Navzdory mezinárodním sankcím ekonomika Severní Koreje roste. HDP totalitní a izolované země…

Washington dal Exxonu pokutu kvůli porušení protiruských sankcí

20.07.2017 21:51 Aktualizováno Washington - Ministerstvo financí Spojených států postihlo největší americkou ropnou společnost…

Ekonomické rozhovory mezi USA s Čínou nedopadly dobře, tiskovka zrušena

20.07.2017 10:19 Washington - Ve středu se uskutečnilo jednání o zmírnění deficitu Spojených států v obchodování s…

PIN se stává minulostí. Nahradí ho revoluční ověřovací metody

20.07.2017 08:53 Dny PINů jsou sečteny. Od bankomatů, přes online nakupování až po restaurace zřejmě brzy budou lidé…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama