Nejdražší značkou světa je Coca-Cola, stojí přes miliardu

Praha - Trojici nejdražších značek světa tvoří Coca-Cola, IBM a Microsoft. Podle časopisu BusinessWeek a poradenské společnosti Interbrand, které každý rok sestavují žebříček stovky nejdražších značek světa, přijde každá zhruba na jednu miliardu korun, informuje v úterý Deník.

Přidejte svůj názor

Byť podle ekonomů je podobné srovnání spíše pro pobavení veřejnosti, i zde jsou vidět dopady recese. Hodnota všech značek žebříčku se meziročně snížila o více než čtyři procenta.

Nejlepší evropskou značkou je pro letošek finská Nokia, který obsadila pátou příčku.

Za skokana roku by se dal označit světoznámý vyhledávač Google, jehož hodnota oproti loňsku stoupla o rovnou čtvrtinu na nynějších 540 milionů.

České firmy se do žebříčku BusinessWeeku a Interbrandu vůbec nedostaly.

Témata: firmy
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Celosvětový růst akvizic a fúzí roste: Je to dobré znamení?

22.05.2018 19:55 Londýn - Globální hodnota fúzí a akvizic se od začátku letošního roku dostala na rekordní dva…

Rusko a Japonsko hrozí odvetou za americká cla, šlo by o miliardu dolarů

22.05.2018 13:56 Ženeva - Rusko a Japonsko varovaly, že by mohly vůči Spojeným státům uvalit obchodní sankce v…

Čína sníží cla na dovoz automobilů na 15 procent

22.05.2018 12:16 Aktualizováno Peking - Čína od 1. července sníží cla na dovoz většiny automobilů na 15 procent ze současných 25…

Hudební gigant Sony se rozrůstá: Získá kontrolu nad vydavatelstvím EMI

22.05.2018 11:09 Aktualizováno Tokio - Japonský technologický a zábavní gigant Sony se dohodl na koupi kontrolního podílu v…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama