Nejdražší značkou světa je Coca-Cola, stojí přes miliardu

Praha - Trojici nejdražších značek světa tvoří Coca-Cola, IBM a Microsoft. Podle časopisu BusinessWeek a poradenské společnosti Interbrand, které každý rok sestavují žebříček stovky nejdražších značek světa, přijde každá zhruba na jednu miliardu korun, informuje v úterý Deník.

Přidejte svůj názor

Byť podle ekonomů je podobné srovnání spíše pro pobavení veřejnosti, i zde jsou vidět dopady recese. Hodnota všech značek žebříčku se meziročně snížila o více než čtyři procenta.

Nejlepší evropskou značkou je pro letošek finská Nokia, který obsadila pátou příčku.

Za skokana roku by se dal označit světoznámý vyhledávač Google, jehož hodnota oproti loňsku stoupla o rovnou čtvrtinu na nynějších 540 milionů.

České firmy se do žebříčku BusinessWeeku a Interbrandu vůbec nedostaly.

Témata: firmy
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Kuba povolila textové zprávy z mobilů do USA, jsou ale příliš drahé

09.12.2017 08:18 Havana - Kubánci mohou od pátku posílat krátké textové zprávy do Spojených států ze svých mobilních…

EU a Japonsko si plácly: Vznikne největší otevřená ekonomická zóna na světě

08.12.2017 14:10 Brusel/Tokio - Evropská unie a Japonsko se dohodly na vytvoření společné zóny volného obchodu.…

Manažer VW dostal 7 let kvůli aféře dieselgate

07.12.2017 02:17 Detroit (USA) - Manažer německé automobilky Volkswagen Oliver Schmidt, zadržený počátkem roku v USA…

Benevolentní Česko? Tyto potraviny si užívejte, v jiných zemích je…

06.12.2017 08:32 Maková semínka, tlačenka, anebo třeba čokoládová vajíčka s překvapením pro děti jsou v našich…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama