DPP prodá pomocí bezkontaktních plateb 5000 jízdenek měsíčně

Praha - Pražský dopravní podnik (DPP) prodá prostřednictvím bezkontaktních plateb měsíčně asi 5000 jízdenek. Od spuštění projektu loni v dubnu jich prodal zhruba 51.000.

Přidejte svůj názor

Dopravní podnik Praha

Většinu jich kupují Češi. ČTK to sdělila mluvčí DPP Aneta Řehková. Terminály na koupi jízdenek prostřednictvím bezkontaktní platební karty jsou v tramvajích číslo 18 a 22.

"Pilotní projekt funguje téměř bez problémů. Průměrné měsíční využití mobilního samoobslužného zařízení k nákupu jízdenek se pohybuje kolem 5000 transakcí měsíčně, přičemž nejvyužívanějším jízdním dokladem je jednorázová jízdenka za 24 korun. Bezkontaktní platby využívají více občané ČR, než zahraniční turisté," uvedla Řehková.

Od zahájení pilotního projektu do konce loňského roku prodal DPP prostřednictvím bezkontaktní karty 24.000 jízdenek, což bylo 0,05 procenta z celkového počtu 50.000 prodaných jednotlivých jízdenek s platností na území hlavního města. V letošním prvním pololetí se podíl zvýšil na 27.000 z celkového počtu 30 milionů prodaných jízdenek.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Jsou Češi s prací spokojení? Nový průzkum

19.08.2018 14:51 Praha - Více než tři pětiny pracujících Čechů jsou spokojeny se svým zaměstnáním. Opačný pohled má…

Poplatky za autorádio, kabelovku i mobilní rádio. Podívejte se, za co…

19.08.2018 12:39 Koncesionářské poplatky upravuje zákon. Každá domácnost, která vlastní byť jen přenosné rádio, tak…

Češi mění zvyky. Platba kartou v e-shopech předstihla dobírku, trend má…

16.08.2018 17:40 Aktualizováno Praha - Každý třetí Čech (34,5 %) nakupující na internetu platí za objednané zboží online platební…

Pojišťovna Aegon prodá své společnosti v ČR a SR. Co se mění pro klienty?

16.08.2018 13:58 Praha - Nizozemská pojišťovna Aegon prodá své společnosti v Česku a na Slovensku nizozemské skupině…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama