Tržby z prodeje dálničních známek stouply na 2,3 miliardy

Praha - Tržby z prodeje dálničních známek pro letošní rok do konce ledna vzrostly meziročně o pět procent na 2,32 miliardy korun. Největší nárůst zaznamenal prodej dvouměsíčních kuponů, který stoupl o 19 procent na 27 milionů korun. Prodej desetidenních známek se zvýšil o 17 procent na téměř 68 milionů korun.

Přidejte svůj názor 1 komentář

Dálniční známky 2018

2,23 miliardy korun stát inkasoval z prodeje ročních kuponů. Vyplývá to z údajů Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI). "Tento trend v nárůstu příjmů lze sledovat i v předešlých letech," uvedl vedoucí kanceláře ředitele SFDI Ivo Vykydal. Počet osobních aut na českých silnicích se během loňského roku zvýšil o 224.000 na 5,593 milionu.

Celkově se na poštách, čerpacích stanicích a dalších distribučních místech prodalo 1,486 milionu ročních kuponů. Jejich cena zůstala proti loňsku stejná, tedy 1500 Kč, zároveň motoristé nakoupili 61.767 měsíčních známek v hodnotě 440 Kč a 218.778 desetidenních známek s cenou 310 Kč.

Roční dálniční známky pro rok 2018 se prodávají od začátku loňského prosince. Platit budou do konce ledna příštího roku.

Vstupte do diskuze (1)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

"Akční dáma" v čele ministerstva průmyslu? Podnikatelé ocenili nominaci…

22.06.2018 17:34 Praha - Podnikatelské svazy i odborníci v energetice uvítali, že se má ministryní průmyslu stát…

Slepice odrané z peří? Další řetězce v ČR skončí s prodejem klecových vajec

22.06.2018 16:43 Praha - Se slibem ukončení prodeje vajec z klecových chovů nosnic do roku 2025 se připojily k Tesku…

Škoda převezme odpovědnost za VW v Indii, vyvine a vyrobí tam nové auto

22.06.2018 15:30 Mladá Boleslav - Automobilka Škoda Auto přebírá zodpovědnost za aktivity koncernu Volkswagen v…

Česko bude mít nový úřad. Dohlédne na bezpečnostní zájmy v jaderné…

22.06.2018 12:47 Praha - Vláda na svém dnešním zasedání schválila vznik Stálého výboru pro jadernou energetiku.…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama