Leze vám na nervy hudba v supermarketu? Řetězec zavádí "tichou hodinku"

Londýn - Některým zákazníkům vadí hudba, která se line z reproduktorů v supermarketu. Čtvrtý největší britský řetězec Morrison se proto rozhodl zavést ve všech svých obchodech "tichou hodinu".

Přidejte svůj názor 2 komentáře

Obchodní domy, ilustrační fotografie

Tichá hodinka bude každou sobotu od 9 do 10 hodin dopoledne. Iniciativa se zrodila za podpory dobročinné organizace podporující lidi trpící autismem. "Hodně lidí, kteří jsou autisty, anebo mají autistické děti, může považovat nákup v supermarketu za stresující zážitek," objasnil řetězec.

Během tiché hodinky Morrison ztlumí světla, vypne hudbu a zvukové signály, vyvaruje se hlášení a reklam, omezí pohyb vozíků a košíků.

"Tišší hodina je krokem správným směrem pro autistické lidi, pro které nakupování v supermarketech představuje opravdový boj," uvedl Daniel Cadey z organizace National Autistic Society.

Vstupte do diskuze (2)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Pád mostu v Janově tvrdě zasáhl akcie firmy Atlantia, třesou se i další…

16.08.2018 10:44 Janov - Akcie italského provozovatele mýtných silnic Atlantia jdou po úterním zřícením mostu v…

Nekalé praktiky řetězců? Osm zemí EU včetně Česka žádá tvrdá protiopatření

15.08.2018 18:39 Oponice (Slovensko) - Osm zemí EU ze střední a jihovýchodní Evropy včetně Česka a Slovenska se dnes…

Pronájem zahradních bazénů na principu Airbnb? Služba Swimmy se stala hitem

15.08.2018 08:33 Paříž - Ve Francii se rozmáhá služba Swimmy, která funguje na podobném principu jako Airbnb. Lidé…

Německá ekonomika zrychlila růst, šlape lépe než celá eurozóna

14.08.2018 16:23 Berlín - Hospodářský růst Německa v letošním druhém čtvrtletí zrychlil na 0,5 procenta z 0,4…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama